Castrol Professional uruchomił nowe szkolenia Red Carpet przeznaczone dla autoryzowanych punktów dilerskich i serwisowych.
Red Carpet to pakiet szkoleniowy, którego charakterystyczną cechą jest dostosowanie się do konkretnej grupy jego odbiorców. Nie ma więc dwóch takich samych szkoleń. Szkolenia odbywają się na miejscu w stacji dilerskiej i przeznaczone są dla pracowników mających bezpośredni kontakt z klientami. Dwudniowe, składające się z sześciu 120-minutowych modułów, szkolenie podzielone zostało na dwie części: budowanie relacji z klientem oraz profesjonalne doradztwo.
Red Carpet to pakiet szkoleniowy, którego charakterystyczną cechą jest dostosowanie się do konkretnej grupy jego odbiorców. Nie ma więc dwóch takich samych szkoleń. Szkolenia odbywają się na miejscu w stacji dilerskiej i przeznaczone są dla pracowników mających bezpośredni kontakt z klientami. Dwudniowe, składające się z sześciu 120-minutowych modułów, szkolenie podzielone zostało na dwie części: budowanie relacji z klientem oraz profesjonalne doradztwo.