Centrum Szkoleniowe Techniki Motoryzacyjnej w Warszawie funkcjonuje od 15 lat. W ciągu ostatnich 2 lat szkolenia z zakresu diagnostyki i naprawy pojazdów ukończyło 2000 osób. W szkoleniach mogą uczestniczyć pracownicy warsztatów wszystkich sieci, przedstawiciele szkół technicznych oraz wielbiciele motoryzacji.
Centrum szkoleniowe prowadzi szkolenia w trzech zakresach: silniki benzynowe, silniki Diesla oraz komfort i bezpieczeństwo jazdy. W trakcie opracowywania są nowe tematy: diagnostyka automatycznych skrzyń biegów i diagnostyka geometrii pojazdów. Zaletą szkoleń Boscha jest rozbudowana część praktyczna. Warsztat szkoleniowy wyposażony jest w testery KTS, diagnoskopy FSA, urządzenia do obsługi klimatyzacji ACS, testery wtryskiwaczy EPS i urządzenia do ustawiania geometrii FWA. Podczas zajęć szkoleniowych wykorzystywane są samochody i sześć silników szkoleniowych: dwa benzynowe i cztery Diesla. Jeden z silników benzynowych wyposażony jest w układ pośredniego, a drugi w układ bezpośredniego wtrysku benzyny. Cztery silniki Diesla demonstrują cztery różne systemy: układ z pompą rozdzielaczową VE EDC, układ z pompą VP44, pompowtryskiwacze oraz układ common rail.
Centrum szkoleniowe prowadzi szkolenia w trzech zakresach: silniki benzynowe, silniki Diesla oraz komfort i bezpieczeństwo jazdy. W trakcie opracowywania są nowe tematy: diagnostyka automatycznych skrzyń biegów i diagnostyka geometrii pojazdów. Zaletą szkoleń Boscha jest rozbudowana część praktyczna. Warsztat szkoleniowy wyposażony jest w testery KTS, diagnoskopy FSA, urządzenia do obsługi klimatyzacji ACS, testery wtryskiwaczy EPS i urządzenia do ustawiania geometrii FWA. Podczas zajęć szkoleniowych wykorzystywane są samochody i sześć silników szkoleniowych: dwa benzynowe i cztery Diesla. Jeden z silników benzynowych wyposażony jest w układ pośredniego, a drugi w układ bezpośredniego wtrysku benzyny. Cztery silniki Diesla demonstrują cztery różne systemy: układ z pompą rozdzielaczową VE EDC, układ z pompą VP44, pompowtryskiwacze oraz układ common rail.