W tym roku przedstawicielstwo firmy Pirelli w Polsce obchodzi 20-lecie istnienia. Pirelli Polska powstała 8 czerwca 1992 r. i zajęła się dystrybucją ogumienia. Obecnie ma sieć liczącą 1000 serwisów.
„Pirelli jest firmą, która różni się od innych producentów ogumienia. Jesteśmy postrzegani jako producent opon, kalendarza i artykułów z dziedziny mody. Żeby w Polsce robić interesy, trzeba używać nie tylko głowy, ale również serca” – powiedział na konferencji prasowej Umberto Schiavi, dyrektor zarządzający Pirelli Polska.Wartość firmy określana jest na 2,27 mld euro, a jej moto brzmi „moc jest niczym bez kontroli”. Jest to zapewne nawiązanie do opon wysokiej jakości, które opracowuje i sprzedaje firma. Pirelli jest też oficjalnym dostawcą opon dla bolidów F1. Nic więc dziwnego, że Pirelli często powtarza: „Sprzedajemy to, na czym się ścigamy. Ścigamy się na tym, co sprzedajemy”.