Automotive Diamonds

9 czerwca podczas ceremonii Loyalty Awards 2015 w Londynie, program „Automotive Diamonds” otrzymał tytuł programu lojalnościowego roku sektora B2B. Był to jedyny reprezentant branży motoryzacyjnej, zrzeszający wielu partnerów handlowych na niezależnym rynku części zamiennych, pokonał marki takie jak Heineken, L'Oreal, Imperial Tobacco i Vodafone.


6-diamond"Automotive Diamonds" to program lojalnościowy, utworzony w 2011 roku przez TRW Automotive Aftermarket. Program nagradza warsztaty, poprzez przydzielanie im punktów promocyjnych – „diamentów”, na zakup premiowanych produktów wszystkich partnerów członkowskich. Punkty można wymieniać na różne nagrody. Dodatkowo, program umożliwia partnerom tworzenie, dobranych do profilu ich firmy, kampanii nastawionych na określony typ rynku. Partnerami uczestniczącymi obecnie w programie są: DENSO, Gates Europe, Girling, Philips Automotive Lighting, The Sogefi Group (z markami: CoopersFiaam, FRAM, Purflux, Sogefi Pro) oraz TRW Automotive Aftermarket. Program funkcjonuje obecnie w 10 krajach (Austria, Belgia, Czechy, Francja, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Polska, Portugalia i Hiszpania).
Bahar Sabet, European Communications Manager w TRW, odbierając nagrodę w imieniu partnerów programu, powiedziała: „Zdobycie tej nagrody jest wielkim osiągnięciem. Sukces ten jest odzwierciedleniem olbrzymiej pracy wykonanej przez wielu ludzi, takich jak nasi partnerzy w Denso Aftermarket, Gates, Philips i Sogefi, którzy działali razem jako prawdziwy zespół, dając przykład tego, jak profesjonalnie prowadzić działania marketingowe”.
Wśród sponsorów The Loyalty Awards 2015 są m.in.: Comarch, ICLP, Aimia, Ketchup, Visa i Avios.
Szczegółowe informacje na temat programu i marek uczestniczących w poszczególnych krajach, można znaleźć na stronie: www.automotivediamonds.com.