fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

STU Ergo Hestia z nagroda PIM za 2015 r.

8-PIM-2Podczas X Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, które odbyło się 1 grudnia 2015 r., Polska Izba Motoryzacji po raz 10 ogłosiła wyniki Badania Satysfakcji ze współpracy Warsztatów Naprawczych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi. Nagrodę główną za 2015 r. – statuetkę Złotego Zderzaka – otrzymało STU Ergo Hestia.

Łącznie oceniano 20 firm ubezpieczeniowych: Allianz, Aviva, Axa, Benefia, BRE Ubezpieczenia, Compensa, Concordia, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, Interrisk, Liberty Ubezpieczenia, Link4, MTU, Proama, PZU, TUW TUW, TUW TUZ, Uniqa, Warta. STU Ergo Hestia, którego ocena średnia wyniosła (w skali od 1do 5) 3,923 (3,41 w 2014 r.), na II miejscu, tak jak i rok temu, znalazł się TUiR Allianz z oceną 3,919 (3,26 w 2014 r.). III miejsce zajęło PZU – 3,80 (2,94 w 2014 r.).

8-PIM

Laureaci nagrody w 2015 r.

Złoty Zderzak to jedyne w Polsce badanie, w którym warsztaty naprawcze oceniają ubezpieczycieli, choć w tym roku nie były skłonne do wystawiania wysokich ocen. Klient, naprawiający swój samochód w warsztacie, często wybiera opcję bezgotówkową, w której warsztat w imieniu ubezpieczonego reprezentuje go przed ubezpieczycielem i załatwia wszelkie formalności. Po tym jak jest likwidowana szkoda można ocenić profesjonalizm ubezpieczyciela i dbałość o swego klienta.

W tym roku oceniano m.in.:

  • Ogólną jakość współpracy.
  • Poziom kompetencji i rzetelność.
  • Sprawność przebiegu likwidacji szkód.
  • Prawidłowość i szybkość pełnych wypłat.
  • Uznawanie stosowania części oryginalnych.
  • Uznawanie stawek RBG.
  • Uznawanie kosztu za wynajem samochodu zastępczego.
  • Liczbę skarg, odwołań i pozwów.

Warsztaty oceniły również rozliczenie kosztów wynajmu samochodu zastępczego. W tym roku 2,79 pkt. (3,2 pkt. w 2014 r.).

8-PIM-1

Wszystkie Towarzystwa Ubezpieczeniowe wg oceny średniej

Sponsorem nagrody w 2015 r. była firma Audatex.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem