Konferencja Inter Cars z warsztatami

W styczniu odbyła się konferencja dla klientów Inter Cars SA z Warszawy. Było to pilotażowe wydarzenie rozpoczynające cykl spotkań, które mają na celu zmotywować warsztaty do zmiany sposobu myślenia w zakresie prowadzenia swojego biznesu.

konferencjaic
Zmienia się wszystko: sytuacja na rynku, profil klienta, sposoby komunikacji z nim, jego potrzeby i wymagania. W związku z tym warsztaty muszą dostosować się do nowej sytuacji, żeby nie wypaść z rynku. Wychodząc z tego założenia, Inter Cars rozpoczął szereg inicjatyw, które mają pomóc niezależnym warsztatom rozwijać się, a przede wszystkim uzmysłowić im potrzebę zmian. Podczas konferencji zapowiedziano projekt Inter Cars, którego celem jest wsparcie biznesu swoich klientów – czyli warsztatów. W ramach tego przedsięwzięcia Inter Cars chce udostępnić klientom szereg narzędzi, które mają im pomóc dostosować prowadzenie biznesu do bieżących potrzeb i wymagań rynku.

Dobre, niezależne warsztaty nie ustępują pod względem fachowym autoryzowanym serwisom. Warsztaty niezależne ustępują warsztatom autoryzowanym standardem obsługi klienta. Brakuje dużych, wygodnych poczekalni, dostępności samochodów zastępczych, a także drobnostek, takich jak np. folii kładzionych na fotele samochodów i kierownicę podczas serwisowania auta. Wszystko to wpływa na odbiór warsztatu przez klientów.

Nie bez przyczyny pierwsza konferencja skierowana była do serwisów z rynku warszawskiego. To właśnie w Warszawie istnieje największa konkurencja ze strony ASO, które narzucają pewne standardy obsługi klienta.