PSA Peugeot Citroën - Grupą PSA

logo PSA czW historii firmy PSA Peugeot Citroën otwiera nowy etap, dzięki planowi strategicznemu Push to Pass (naciśnij aby wyprzedzić) – nowy plan strategiczny wytycza kierunki działania i określa nowe cele. Nazwa PSA Peugeot Citroën była używana przez firmę od 1991 r., nowa nazwa – Grupa PSA doskonale oddaje zmianę modelu biznesowego i otwarcie na szerszy zakres działalności. Nowa nazwa symbolizuje dynamikę trzech silnych marek, które wchodzą w jej skład - Peugeot, Citroëna i DS Automobiles. Nowy logotyo został w zaprojektowany przez projektantów Peugeot Design Lab, studia projektowego PEUGEOT.

Nowe logo o czystej i eleganckiej linii doskonale wyraża nasze wymagania, a jednocześnie otwarcie na nowe horyzonty - towarzyszy przemianom zachodzącym w Grupie i poszerzeniu jej działalności na nowe usługi w zakresie mobilności. Natomiast dyskretny głęboki ciemnoniebieski odcień odwołuje się do naszej tradycji – powiedział Jean-Pierre'a Ploué, dyrektor stylu Grupy.