10-lecie sukcesu Premio w Polsce

premio2Sieć warsztatów zajmujących się wymianą i naprawą opon Premio Opony-Autoserwis ściśle współpracująca z firmą Goodyear obchodzi 10-lecie obecności na polskim rynku.

Początki sieci w Polsce sięgają roku 2006. Jako pierwszy w kraju powstał serwis Premio Ring w Gdańsku. W pierwszym roku obecności na rynku firma zrzeszała 31 serwisów, a rok później liczba zrzeszonych warsztatów przekroczyła 70 placówek. Obecnie Premio Opony-Autoserwis składa się 130 punktów serwisowych na terenie Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów: Premio - w których kierowcy mogą serwisować ogumienie, układy wydechowe, układy hamulcowe lub wymieniać olej, korygować geometrię, zrobić przegląd, kupić i zamontować opony oraz Premio Express - czyli warsztaty specjalizujące się głównie w usługach oponiarskich.

premio1Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europa Centralna powiedział: Połączenie unikalnego know-how Goodyear z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 10 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Naszym kapitałem są tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnią dekadę powierzyli nam swoje pojazdy. Osiągnęliśmy sukces, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach i wciąż dostosowujemy się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Nasz strategiczny cel to nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta oraz dalszy rozwój sieci franczyzowej.