Castrol zmienia system dystrybucji

castrolCastrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. Firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców.

– Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – powiedział Sławomir Radoń, sales director central eastern Europe.
– Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku – powiedizał Mathias Buschbeck, central cluster sales director.

Zmiany systemu dystrybucji mają spowodować, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrolem zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku.

W naszym kraju jest 14 autoryzowanych dystrybutorów olejów i środków smarnych dla motoryzacji Castrola: Aaltonen, Amtra, Arge, Autodistribution Polska, Auto Partner, Diversa, Etoll, Gordon, Inter Cars, Inter Land, Inter-Team, Maxol, Proauto i Onico.