Pirelli stawia na luksus

pirellizeroPirelli zainaugurowało w Los Angeles P Zero World – pierwszy na świecie sklep z oponami, w którym będą sprzedawane produkty luksusowe.

Jak zapewnia Pirelli, w P Zero World można liczyć na: wyjątkowy serwis, zaawansowane technologicznie doradztwo i wsparcie klienta, eleganckie i komfortowe otoczenie inspirowane światem sportów motorowych, w którym ikoniczne obrazy The Cal stanowią oprawę dla supersamochodów. W sklepie znajduje się najszersza gama opon high performance i ultra high performance od Pirelli.
P Zero World wyznacza nowy etap strategii Pirelli Prestige – skoncentrowanej na najszybciej na świecie rozwijającym się rynku samochodów sportowych, samochodów luksusowych i premium, który rozwija się dynamiczniej niż reszta rynku na całym świecie. W USA przewiduje się, że w roku 2016 segment luksusowy wzrośnie o 11 procent w. Strategia taka ma zapewnić Pirelli całkowitą dominację w segmencie oryginalnego wyposażenia dla wysokiej i bardzo wysokiej klasy samochodów za sprawą filozofii „idealnego dopasowania”. Opony maja być „szyte na miarę” dla każdego konkretnego modelu, opracowywane przez zespół włoskich techników we współpracy z producentami samochodów.

P Zero World mieści się na powierzchni ośmiu tysięcy metrów kwadratowych i obejmuje m.in.: ekspozycję sztuki projektowej, trzy stanowiska serwisowe do zmiany opon, bar espresso, a także luksusową poczekalnię. Koncepcja nowego sklepu będzie wzorem dla następnych prestiżowych centrów oponiarskich Pirelli w pozostałych częściach świata.