Hella: „Sam zobacz…”

hellaMaksymalna widoczność na drodze to jeden z głównych elementów wpływających na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Firma Hella, która od wielu lat przywiązuje ogromną wagę do poprawy warunków na polskich drogach, rozpoczęła 1 października akcję promocyjną produktów i wyposażenia warsztatowego – „Sam zobacz…”.

Celem akcji „Sam zobacz..." jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, szczególnie w tym trudnym dla kierowców okresie jesień – zima. Kampania jest skierowana do warsztatów samochodowych i zachęca do korzystania z niezawodnych wycieraczek i żarówek samochodowych, od których zależy bezpieczeństwo na drodze.

W ramach akcji Hella oferuje specjalne premie za zakup wycieraczek i żarówek oraz urządzeń warsztatowych Hella Gutmann Solutions. Za zakup produktów Helli można otrzymać m.in. stację dokującą do mega macs 56, tester do sprawdzania płynu chłodzącego, wysokoczęstotliwościową ładowarkę do akumulatorów oraz inne elementy wyposażenia warsztatowego, takie jak: spodnie warsztatowe, miski magnetyczne do warsztatów czy rękawice gumowe. Przykładowe oferty promocyjne w ramach akcji: zakup testera diagnostyczny mega macs 42 będzie premiowany pakietem licencji Update & Repair Plus Light o wartości 3.300,00 zł netto, a zakup testera diagnostycznego mega macs 56 – stacją dokująca do niego. Warsztat, który w okresie trwania promocji zakupi tester diagnostyczny mega macs 66, otrzyma za symboliczną złotówkę wysokoczęstotliwościową ładowarkę do akumulatorów.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na portalu warsztatowym HELLA:
www.hella.com/techworld. Akcja trwa do 30 listopada 2016 r.