Rozwój projektu ProfiAuto Serwis, współpraca z zagranicznymi partnerami w Czechach i na Słowacji, a także cały szereg nowoczesnych narzędzi skierowanych do partnerów i mających wspierać ich działalność – to tylko niektóre z tematów, o jakich dyskutowano podczas tegorocznej Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil oraz konferencji należącej do niej marki ProfiAuto.
Spotkanie specjalistów branży motoryzacyjnej odbyło się w sobotę, 8 października, w Krakowie. Mówiono o najważniejszych kwestiach związanych z rozwojem i promocją marki ProfiAuto w minionym roku, przedstawiono także założenia i plany dotyczące dalszego rozwoju sieci. Ponad 250 uczestników miało m.in. okazję wysłuchać prezentacji prelegentów, wśród których byli Piotr Tochowicz – prezes zarządu Moto-Profil, Leszek Żurek – wiceprezes zarządu Moto-Profil, Michał Tochowicz – dyrektor ds. rozwoju i strategii ProfiAuto, Ilirjan Osmanaj – pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju Moto-Profil oraz Sławomir Błaszczyk – przedstawiciel rady programowej ProfiAuto.
Podczas prelekcji otwierającej spotkanie Piotr Tochowicz podkreślał, że nowoczesne technologie w branży motoryzacyjnej trzeba oswajać i wykorzystywać jak najszybciej, ponieważ rozwój jest niezwykle dynamiczny. Podsumowano także pierwsze miesiące działania sieci ProfiAuto Serwis, do której należy już ponad 500 niezależnych warsztatów samochodowych.
Partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, Febi Bilstein, Gates, Magneti Marelli, Mann Filter, Monroe, NGK NTK, Philips, Sasic Dolz, Schaeffler Luk Ina Fag Ruville, Tedgum, Tomex, TRW, Valeo, Varta, ZF Sachs Lemforder, Zimmerman.