Inter Cars oraz Castrol mogą pochwalić się wieloletnią i opartą na partnerskich zasadach współpracą. Uwzględniając zakres i sposób działania Inter Carsu, zacieśnienie współpracy z Castrolem to konsekwencją działań podjętych przez firmę olejową.
W ramach optymalizacji działań w regionie Castrol przeprowadził reorganizację systemu dystrybucji, co ma wpłynąć na lepszą obsługę klienta i większą dostępność produktów. Obecnie firma koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych, autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Inter Cars będzie promował i rekomendował markę Castrol, która stanowi zdecydowaną większość w portfolio dystrybutora, natomiast Castrol będzie wspierał Inter Cars wszystkimi dostępnymi narzędziami. Przykładem takiej współpracy jest, zakończony niedawno, konkurs Gala Biesiadna 2016.
Robert Kierzek, prezes zarządu Inter Cars, Krzysztof Soszyński, wiceprezes zarządu Inter Cars oraz Sławomir Radoń, sales director Central Eastern Europe Castrol, podpisują umowę o współpracy.