Na początku października odbyło się weekendowe spotkanie AD Polska z dostawcami i klientami firmy. W tym roku większość Partnerów AD odnotowała 40-proc. wzrost sprzedaży.
Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji oferty kluczowych dostawców AD Polska. Większość produktów stanowiły nowości z zakończonych niedawno targów Automechanika we Frankfurcie. Była to więc okazja do polskich premier, a dla przedstawicieli filii i serwisów AD możliwość dokładnego zapoznania się z nowościami, które wkrótce trafią do oferty sieci.
Nowości produktowe i systematyczne poszerzanie oferty to bardzo ważne elementy strategii rozwoju AD Polska. Dowiodły tego wyniki sprzedaży uzyskane w bieżącym roku. Duży w tym wkład mieli uczestnicy programu AD Klub oraz ciesząca się bardzo dużą popularnością letnia promocja. Tytuł Dostawcy Roku przypadł firmie TMD Friction, właścicielowi marki Textar.
Poszerzaniu oferty i zapewnieniu ciągłości dostaw muszą sprostać możliwości magazynowania i dystrybucji. Obecnie firma AD Polska dysponuje trzema magazynami centralnymi zlokalizowanymi w Dębicy, we Wrocławiu i w Krakowie oraz 44 oddziałami o łącznej powierzchni 54 tys. metrów kwadratowych. Tylko w tym roku firma zainwestowała dodatkowe 11 mln złotych w zwiększenie stanów magazynowych.
AD Polska wspiera swoich klientów również w zakresie szkoleń, w tym technicznych prowadzonych przy współpracy z firmą BETiS. W pierwszym półroczu 2016 r., w ramach Akademii Techniki Samochodowej, zorganizowano 48 takich spotkań. Firma BETiS była również partnerem merytorycznym I edycji konkursu Supermechanik AD 2016.