Produkty z motoryzacyjnego portfolio Orlen OIL trafią do polskiej sieci autoryzowanych dealerów Kia, obejmującej 73 punkty sprzedaży. Firmy podpisały umowę dotyczącą długoterminowej współpracy handlowej i marketingowej.
Na mocy umowy Kia Motors Polska wprowadzi produkty PLATINUM PRO jako zalecane w sieci autoryzowanych dealerów Kia oraz podejmie działania mające na celu ich promocję.
Współpraca Orlenu i Kia nie kończy się tylko na dystrybucji i promocji olejów silnikowych. PLATINUM zostanie również partnerem technologicznym i sponsorem tytularnym Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski Kia Picanto – KIA PLATINUM CUP.
Jak zapewnia Robert Staniszewski, dyrektor Sprzedaży Krajowej Motoryzacja w Orlen OIL, współpraca z Kia to istotny element strategii handlowej: Zarówno Kia Motors Polska jak i Orlen OIL mają mocną pozycję rynkową. Każdy polski kierowca doskonale zna te marki. Wspólne działania to szansa na ich dalsze umacnianie. Wierzę, że rozpoczęta współpraca, przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm – komentował Robert Staniszewski.