Nagroda dla kalendarza Helli

kalendarzKalendarz ścienny „Masters at Work”, który przygotowała Hella, zdobył nagrodę za niepowtarzalną koncepcję.

Fotografie połączone z krótkimi tekstami opatrzonymi mottem „One job, one passion, one world” zapewniają wgląd w wiele niezależnych warsztatów na całym świecie. Ponadto kody QR wydrukowane na tylnej stronie każdego kalendarza zawierają link do krótkich filmów nakręconych podczas poszczególnych sesji zdjęciowych – które przenoszą widzów w sam środek akcji.
Kalendarz za unikalną koncepcję został nagrodzony w styczniu tego roku Nagrodą Doskonałości Gregora.
– Cieszymy się, że udało nam się zdobyć tę nagrodę – mówi Jörg Harjes, Head of Marketing Independent Aftermarket. – Wykorzystujemy tę koncepcję, aby umieścić naszych klientów na pierwszym planie i wizualnie uchwycić ich pasję, która bardzo wyraźnie odróżnia nas od rynkowych partnerów i innych koncepcji. Pomysł na kalendarz powstał w ramach strategii komunikacji „Przyjaciel warsztatu”: jesienią 2017 r. Hella zaprosiła niezależne warsztaty do promowania się za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, przedstawiając siebie i swój zespół, swoją lokalizację i specjalne projekty naprawy pojazdów.