Scania wspiera klientów

 Alexander Vlascamp, prezes Scania Polska, ubiegły rok określił jako udany. W 2008 r. sprzedano ok. 2400 pojazdów ciężarowych. Niestety, w drugiej połowie roku zamówienia znacznie spadły, a klienci mieli trudności z odbiorem zamówionych wcześniej samochodów.

Zmniejszenie sprzedaży pojazdów w 2009 r. A. Vlascamp przyjmuje ze spokojem:
– Przez 2,5 roku mieliśmy dobrą sprzedaż, teraz schodzimy do normalnego poziomu.
Scania Polska jest w dobrej sytuacji, gdyż ma własną sieć serwisową, która powinna zapewnić przetrwanie w trudnych czasach. Posiadanie własnej sieci sprzedaży ma tę zaletę, że umożliwia zauważenie pierwszych symptomów zmian wcześniej niż zrobią to konkurenci. Przypomnijmy, że Scania ma 30 serwisów, w tym 19 własnych. Nowe serwisy powstały w Płocku, Słupsku i Sandomierzu.
Ciekawą inicjatywą jest finansowe wspomaganie długoletnich klientów firmy.