VII Konferencja ProfiAuto i Partnerów Handlowych Moto-Profilu

profiauto.konferencjaCzłonkowie sieci ProfiAuto oraz partnerzy handlowi Moto-Profilu spotkali się na największych w tym roku konferencjach marki i spółki. Podczas wydarzenia podsumowano dotychczasowe działania i wytyczono plany rozwojowe. Przyspieszenie, współpraca, nowoczesne technologie, jakość – to słowa, które pojawiały się najczęściej w konferencyjnych prezentacjach i rozmowach.

Doroczne konferencje podsumowujące ostatnie 12 miesięcy, wytyczające kierunki na przyszłość, a także przygotowany z myślą o partnerach uroczysty bankiet – to już tradycja ProfiAuto oraz Moto-Profil. W pierwszy październikowy weekend 2019 r. do Hotelu Narvil w Serocku zaproszono ponad 450 gości. Zwyczajowo poranne spotkanie dedykowane było partnerom marki ProfiAuto, a wieczorem odbyła się Konferencja Partnerów Handlowych Moto-Profil.

– To był dynamiczny biznesowo rok, a efekty tego są wyraźne. Robimy solidne rozpoznanie i inwestujemy w rzeczy, które mają perspektywę długotrwałego wzrostu. Myślimy o każdej grupie klientów: o sklepach i hurtowniach oraz mechanikach i ich klientach. Chcemy stale podwyższać ich zawodowy poziom i świadomość biznesową. Przed nami dynamiczny start w kolejny rok. Włączamy następny bieg i stawiamy na dalszy rozwój partnerów i ProfiAuto Serwisów – mówił Michal Tochowicz, wiceprezes zarządu Moto-Profil, w prelekcji otwierającej Konferencję ProfiAuto.
W czasie spotkania po raz pierwszy przyznane zostały również nagrody ProfiAuto. Za ich pośrednictwem wyróżniono liderów w działaniach takich, jak m.in. online marketing, działania wizerunkowe, event marketing oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii. Wręczono także nagrodę specjalną za inicjatywę wewnątrz sieci ProfiAuto.

Partnerami wydarzenia były marki: ATE, Brembo, DRiV, Febi Bilstein, Blue Print, Gates, Magneti Marelli, MANN-FILTER, MOTO Flota, Schaeffler, Tedgum, Tomex, Varta, ZF Aftermarket oraz Zimmermann.