Inter Cars rozpoczął proces wdrażania nowego narzędzia do komunikacji – czatu, który umożliwi szybszy i znacznie sprawniejszy kontakt pomiędzy klientem a pracownikiem dystrybutora.
W Katalogu Online, w kafelku „Kontakty” przy każdej osobie poza numerem telefonu i adresem e-mail, klienci znajdą obecnie dymek czatu, który pozwoli skontaktować się z osobą odpowiedzialną za określone obszary (dostawę, finanse, reklamację, zwrot, itp.) W ten sposób zostanie skrócony do maksimum czas odpowiedzi na pytania klientów.
Poza czatem, klienci korzystający z tego narzędzia będą mogli również:
• wziąć udział w spotkaniach i szkoleniach online,
• dwukierunkowo wymieniać się ze swoim przedstawicielem handlowym załącznikami, np. dotyczącymi reklamacji, promocji czy dokumentów finansowych,
• otrzymywać „na żywo” instrukcję obsługi określonej funkcji Katalogu Online.
Czat zbudowany został w oparciu o komunikator Microsoft Teams.