Wespół w zespół

 Mercedes-Benz Polska stara się podnosić jakość usług w autoryzowanych serwisach. Właśnie trwa II edycja programu Aftersales Team of the Year 2009, w którym biorą udział pracownicy 37 autoryzowanych serwisów Mercedesa-Benza pojazdów osobowych i użytkowych.

Pomysł Mercedesa jest jednak inny od typowych programów motywacyjnych dla mechaników czy lakierników. W programie Aftersales Team biorą udział 4-osobowe drużyny reprezentujące dany serwis, w skład której wchodzą: doradca serwisowy, pracownik recepcji, mechanik i sprzedawca oryginalnych części tej marki. Tegoroczne motto brzmi „Wszyscy pracujemy na sukces zespołu”. Co kwartał zliczane są punkty za różne wskaźniki serwisowe, takie jak np. jakość pracy, zadowolenie klienta czy sprzedaż części.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 11/2009