fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Hella Polska się rozwija

Image Wygląda na to, że po wykupieniu udziałów w firmie Inter Team Hella Polska zintensyfikuje ofensywę sprzedażową na rynku wtórnym. Nastąpiły też inne zmiany, o którym poinformowano na konferencji prasowej. Hella Polska prowadzi sprzedaż części zamiennych na rynek wtórny oraz bezpośrednią obsługę producentów autobusów, pojazdów specjalnych, przyczep, naczep i maszyn rolniczych (Autosan, Scania, Solaris, Volvo, Wawrzaszek, Pronar). Na rynku wtórnym firma sprzedaje produkty 4 marek: Hella, Behr Hella Service, Hella Gutmann Solutions i Visteon.
Od 1 grudnia 2009 r. Hella Polska przejęła od firmy Mar-Art Behr Service Sp. z o. o. sprzedaż grupy asortymentowej z zakresu chłodzenia i klimatyzacji (Behr Hella Service). Od lipca 2009 r. Hella Polska odpowiada również za sprzedaż urządzeń diagnostycznych Hella Gutmann Solutions (wcześniej Gutmann Messtechnik GmbH) na terenie Polski. Hella Polska i Behr Hella Service sprzedają również produkty marki Visteon – oświetlenie samochodowe (reflektory główne, przeciwmgłowe, lampy tylne, kierunkowskazy) oraz części Visteon z zakresu systemów termicznych. Strategią Hella Polska na rynku wtórnym jest program „4+2”, gdzie „2” oznacza wspomaganie sprzedaży i serwis techniczny, a „4” – podstawowe grupy produktowe: oświetlenie, elektronika, elektrotechnika oraz systemy termiczne. Dużą część sprzedaży na rynku wtórnym stanowią części do samochodów ciężarowych.
Oprócz tradycyjnego asortymentu oświetleniowego z zakresu żarówek czy reflektorów oraz diodowych świateł do jazdy dziennej Hella Polska sprzedaje również testery diagnostyczne Gutmann, a wkrótce zaoferuje nowe urządzenie do obsługi klimatyzacji z obowiązkowym od 2011 r. układem do kontroli szczelności za pomocą azotu.
W 2010 r. Hella Polska zamierza zorganizować Centrum Techniczne, w którym będą prowadzone szkolenia, do których firma przykłada szczególną wagę.
W związku z kryzysem sprzedaż Grupy Hella na świecie spadła o 17%, ale pomimo to, udało się osiągnąć dodatni wynik operacyjny wynoszący 49 mln euro.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem