Mercedes o minionym roku

Image
Na konferencji prasowej Jan Madeja, prezes Mercedes-Benz Polska powiedział: „Rok 2009 był dla naszej spółki rokiem kontrastów: rekord sprzedaży samochodów osobowych i spadek sprzedaży aut dostawczych i ciężarowych”.
Części dla warsztatów
Najciekawsze dla warsztatów były informacje o częściach zamiennych. Okazało się, że w 2009 r. wzrosła sprzedaż części w ramach programu „Oryginalnych Części Mercedes-Benz”. Uzyskano to dzięki ofercie skierowanej do użytkowników starszych pojazdów po okresie gwarancji oraz uruchomieniu platformy wyprzedażowej – www.czesci.mercedes-benz.pl. Firma zachęca autoryzowane serwisy do sprzedaży części klientom niezależnym. W ramach programu „BestParts” oferowane są warsztatom niezależnym m.in. dostęp do internetowej platformy zamówień i doboru części „WebParts”. W tym roku planuje się dalszy rozwój sprzedaży części regenerowanych fabrycznie oraz wzbogacenie sprzedaży internetowej o sklep internetowy z szeroką ofertą produktów aftersales, od części zamiennych po akcesoria. Na jesieni 2010 r. planuje się uruchomienie ogólnoeuropejskiego programu „MobilityTruck”, gwarantującego użytkownikom samochodów ciężarowych zachowanie mobilności w przypadku awarii na drodze.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 3/2010