Najlepsi w sieci Bosch Service

ImageW czwartej edycji konkursu sieci Bosch-Service w Polsce na najlepszego doradcę serwisowego zwyciężyli: Marcin Zenowicz z Bosch Car Service Rożeń w Bytomiu, II miejsce zajął Piotr Rutkowski z Bosch Car Service Polmozbyt w Olsztynie, a trzecie – Barbara Różalska z Bosch Car Service RS Bosch Service z Wrocławia.
Konkurs na najlepszego doradcę serwisowego to element strategii zapewniającej obsługę klienta na najwyższym poziomie. W edycji 2009 wzięło udział ponad 120 doradców. W pierwszym etapie, który ma charakter internetowego testu, należało wykazać się podstawową wiedzą z zakresu profesjonalnego kontaktu z klientem oraz szczegółową znajomością procesu obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Etap drugi polegał na rozwiązaniu testów poszerzonych o zadania praktyczne. Do finału awansowało 12 osób z najlepszymi wynikami. Finałowe zadania obejmowały poszczególne etapy procesu obsługi klienta. Do warsztatów sieci Bosch-Service kierowany jest program szkoleń nietechnicznych składających się z kilku modułów doskonalących m.in. jakość obsługi klienta, psychologię kontaktu z klientem w trudnych sytuacjach, a także poruszają zagadnienia benchmarkingu. W Polsce warsztaty Bosch Service istnieją od 1992 r. i skupiają blisko 300 serwisów, z czego ponad 90 wdrożyło System Zarządzania Jakością ISO 9001:2000. Jubileuszowa, piąta edycja konkursu odbędzie się jesienią 2010 r.