fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Nagroda GALERÍA DE INNOVACIÓN 2011 dla TEXY

 Urządzenie OBD Matrix firmy TEXA podczas targów Motortec w Madrycie zostało uznane za najbardziej rewolucyjne urządzenie w kategorii elektronicznej diagnostyki pojazdów. Tak postanowiło jury konkursu „Galeria de Innovacion 2011” pod przewodnictwem José Antonio Jiménez Saceda, dyrektora generalnego Sernauto, hiszpańskiego stowarzyszenia producentów sprzętu i części samochodowych.

Czytaj więcej...

Nagroda dla Delphi

 Delphi Automotive została uhonorowana nagrodą przyznawaną przez czasopismo Automotive News za najważniejszy wkład dostawców dla przemysłu samochodowego w nowe rozwiązania przyczyniające się do osiągnięcia doskonałości (PACE). Delphi zostało nagrodzone za swój homogeniczny, wielootworowy wtryskiwacz GDi Multec®. Sędziami są niezależni, powszechnie szanowani i mający doświadczenie przedstawiciele przemysłu samochodowego, weryfikujący rzeczywiste korzyści wynikające z zastosowania innowacyjnych technologii.

Nowy szef ZF Services

 Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora Przedstawicielstwa ZF Services na Polskę objął Peter Rothenhöfer.
– „Liczę, że doświadczenie we współpracy z firmami z Europy Środkowo-Wschodniej, pozwoli mi rozwijać dobre, długofalowe relacje z kluczowymi kontrahentami ZF Services w Polsce. W perspektywie krótkoterminowej, mam nadzieję, że uda się zwiększyć zasięg naszych programów partnerskich, takich jak np. Original SACHS Service. Zamierzamy również poszerzyć pakiet działań i usług dla partnerów hurtowych i warsztatów” – mówi Peter Rothenhöfer.

Czytaj więcej...

Aplikacja TRW dla iPHONE

 W celu udoskonalenia obsługi klientów firma TRW Automotive Aftermarket zaktualizowała swoją aplikację do telefonu Apple iPhone. Udostępniona kilka miesięcy temu w języku angielskim i niemieckim aplikacja TRW został rozszerzona o kolejnych sześć języków, łącznie z polskim. Użytkownicy mogą sprawdzać informacje o produktach na podstawie numerów części, powiększać zdjęcia i rysunki, zmieniać orientację na poziomą oraz ustawiać domyślny język aplikacji zgodnie z ustawieniami systemowymi telefonu iPhone.

Czytaj więcej...

Rozmowa z Robertem Dzierżanowskim - kierownikiem ds. rozwoju koncepcji serwisowych firmy Robert Bosc

 „Uważam, że klient będzie wybierał wciąż nowe miejsca realizacji usług: od warsztatów autoryzowanych przez producentów pojazdów, po warsztaty nieautoryzowane, zrzeszone w sieciach Bosch Service czy AutoCrew” – Robert Dzierżanowski, kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych firmy Robert Bosch

Czy warsztaty niezależne powinny należeć do sieci?

Serwisom zrzeszonym w sieci administrator wskazuje panujące na rynku kierunki rozwoju. Doradza warsztatom, co zrobić, by się rozwijały, a także, by we właściwym czasie inwestowały w odpowiednie wyposażenie i wiedzę, podążając za rozwojem technologii motoryzacyjnej. Na przykład, zgodnie z nowymi przepisami modele samochodów homologowane po 1 stycznia 2011 r. będą wyposażane w klimatyzację z nowym czynnikiem chłodniczym R 1234 yf, a od 2017 r. czynnik ten będzie obowiązkowy we wszystkich pojazdach sprzedawanych w Unii Europejskiej. Oznacza to, że dopiero za ok. 2 lata będą potrzebne urządzenia do obsługi klimatyzacji nowego typu na czynnik R 1234 yf. Jeżeli dzisiaj serwis kupi urządzenie do obsługi nowego czynnika, to przez najbliższe 2 lata będzie ono bezużyteczne.

Czytaj więcej...

Mobilne centrum techniczne Delphi

 Delphi wprowadziła do użytku Mobilne Centrum Techniczne, w którym prowadzone będą szkolenia dla dystrybutorów produktów tej firmy oraz dla techników i mechaników pracujących w stacjach obsługi. W pojeździe zaprezentowana będzie oferta produktów Delphi – części zamiennych, sprzętu i narzędzi diagnostycznych oraz narzędzi dla wyposażenia warsztatów. Szkolenia będą przeprowadzane m.in. z serwisowania wtryskiwaczy, kontroli układu kierowniczego i zawieszenia, kontroli zbieżności kół oraz wykrywanie usterek.

100 serwisów sieci Premio

 Sieć szybkiej obsługi samochodów Premio, która należy do firmy Goodyear, liczy w Polsce już 100 placówek. Warsztaty podzielone są na dwie części: Premio, w których można serwisować opony, układy wydechowe, układy hamulcowe lub wymieniać olej, skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów, czy oleju. W sieci Premio oferowane są przede wszystkim opony należących do marek tego koncernu: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Dębica. Można też kupić opony innych marek.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem