poniedziałek 23 wrzesień 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

PassThru krok po kroku – Citroën

Obsługa programu Citroëna nie jest skomplikowana. Specyfiką tej marki jest konieczność wykupu tygodniowego dostępu do diagnostyki tylko dla jednego pojazdu.

passthru citroen
W przypadku Citroëna (i Peugeota) dostęp do diagnostyki wynosi siedem dni i jest ograniczony wyłącznie do jednego samochodu o określonym numerze VIN. Jeśli chcemy diagnozować inne auto, trzeba wykupić nowy tzw. żeton diagnostyczny za 35 euro. Nie jest to więc dostęp czasowy umożliwiający diagnostykę wielu samochodów w wykupionym okresie czasu. Co ciekawe, dostęp do dokumentacji technicznych można wykupić na godzinę, 24 godziny i dłużej.

Za pośrednictwem programu możemy:
• diagnozować pojazd i aktualizować oprogramowanie sterowników,
• skorzystać z płatnej pomocy technicznej, jeśli sami nie umiemy poradzić sobie z usterką,
• zamawiać części zamienne z dowozem na miejsce po podpisaniu umowy z określonym dilerem Citroëna.
W przeciwieństwie do innych producentów pojazdów otrzymanie loginu od Citroena trwa zaledwie kilka minut. Przed łączeniem należy się upewnić, że na komputerze mamy aktualną wersję programu Java. W naszym przypadku diagnozowany samochód – Citroën C5 – połączyliśmy przewodowo przez złącze diagnostyczne ODB z modułem Bosch KTS 590, który również przewodem połączyliśmy z urządzeniem Bosch DCU 220 mającym dostęp do internetu. Następnie połączyliśmy się ze stroną internetową: http://service.citroen.com.

cennik

Pełna procedura jest opisana szczegółowo w wydaniu nr 1/2018 Auto Moto Serwisu

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem