poniedziałek 25 marzec 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
1 2 2019weszliśmy w nowy rok bogatsi o 531880 nowych samochodów sprzedanych w 2018 r., to o 9,4% więcej nowych aut niż w roku 2017. Średnia wieku sprowadzanych aut to 12 lat, a 43% tych pojazdów ma silnik Diesla. Będzie co naprawiać, warsztatom ani pracy, ani klientów nie zabraknie.

Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 5/2012

Systemy filtrów cząstek stałych i katalizatorów NOX

PS 2012 05

1. RODZAJE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH I KATALIZATORÓW NOX

2. DIAGNOSTYKA SYSTEMU FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH

3. SYSTEM FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH FAP
3.1. Sterownik dodatku do paliwa
3.2. Pompa dozująca
3.3. Czujnik pozycji korka wlewu paliwa
3.4. Czujnik różnicowy ciśnienia spalin filtra FAP
3.5. Czujnik temperatury filtra FAP
3.6. Zasobnik dodatku do paliwa
3.7. Zawór dodatku do paliwa
3.8. Rodzaje dodatków addytywnych stosowanych w filtrach FAP
3.9. Regeneracja filtra FAP
3.9.1. Przykład regeneracji serwisowej filtra FAP

4. SYSTEM FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF
4.1. Czujnik różnicowy ciśnienia spalin filtra DPF
4.2. Czujnik temperatury spalin filtra DPF
4.3. Masowy przepływomierz powietrza HFM6
4.4. Sonda lambda szerokopasmowa
4.5. Regeneracja filtra DPF
4.5.1. Przykład regeneracji serwisowej filtra cząstek stałych DPF

5. KATALIZATOR ZASOBNIKOWY NOX
5.1. Czujnik tlenków azotu NOx
5.2. Proces redukcji NOx

6. KOMUNIKATY I LAMPKI OSTRZEGAWCZE SYSTEMÓW OCZYSZCZANIA SPALIN

7. BIBLIOGRAFIA

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem