wtorek 21 maj 2019

Aktualne wydanie

Dobre perspektywy
AMS2.2019Na szczęście rynek napraw samochodów nie jest tak podatny na kryzysy jak produkcja i jest mało prawdopodobne, by klienci przestali przyjeżdżać do warsztatów. A wręcz przeciwnie, będą przyjeżdżać częściej, o co zadbali producenci samochodów…

Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 6/2010

Oznaczenia pinów dla sterowników ECU

PS 2010 06

  1. Alfa Romeo 156 – 1.9
  2. Audi A3 – 1.6 FSI
  3. Audi A3 – 1.9 TDI
  4. Audi A6 – 2.5 TDI
  5. BMW 318i – 2.0
  6. Citroën Xsara Picasso – 1.6
  7. Dacia Logan – 1.5 dCI
  8. Fiat 500 – 1.2
  9. Fiat Brava – 1.9 JTD
  10. Fiat Bravo I – 1.6
  11. Fiat Cinquecento 900 – 0.9
  12. Fiat Ducato – 2.0 JTD
  13. Fiat Punto II – 1.3 M-Jet
  14. Ford Focus II – 1.6 TDCi
  15. Honda Civic VII – 1.7 CDTi
  16. Mercedes-Benz E 220 – 2.1 CDI
  17. Mercedes-Benz Vito 109 – 2.1 CDI
  18. Mitsubishi Carisma – 1.7 GDI
  19. Nissan NOTE – 1.4
  20. Opel Corsa C – 1.7 DTI
  21. Opel Omega – 2.5 TD
  22. Peugeot 206 – 1.4 HDI
  23. Peugeot 307 – 2.0 HDI
  24. Peugeot Boxer – 2.8 HDI
  25. Renault Laguna I – 2.0
  26. Renault Laguna II – 1.9 dCI
  27. Renault Megane I – 1.4
  28. Seat Arosa – 1.0
  29. Škoda Fabia I – 1.2
  30. Škoda Fabia I – 1.4 TDI
  31. Škoda Octavia I – 1.6
  32. Toyota Aygo – 1.0
  33. Volkswagen Golf III – 1.9 TDI
  34. Volkswagen Golf IV – 1.4
  35. Volkswagen Golf IV – 1.6
  36. Volkswagen Lupo – 1.7 SDI
  37. Volkswagen Passat IV – 1.8 T
  38. Volkswagen Polo – 1.4 FSI
  39. Volkswagen Transporter T5 – 1.9 TDI
  40. Volvo S40 – 1.9 TD

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem