środa 23 styczeń 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Poradnik Serwisowy 4/2010

Pokładowe systemy diagnostyczne OBD i EOBD oraz sieci transmisji danych cz. I

PS 2010 04

1. ROZWÓJ POKŁADOWYCH SYSTEMÓW DIAGNOSTYCZNYCH OBD I EOBD ORAZ SIECI TRANSMISJI DANYCH


2. SIECI TRANSMISJI DANYCH – RODZAJE, FUNKCJONOWANIE
2.1. Sieć K-Line według standardu ISO 9141
2.2. Sieć CAN według standardu ISO 11898 i jej odmiany
2.2.1. Zasady wymiany danych w sieci CAN
2.2.2. Realizacja transmisji danych w czasie rzeczywistym w sieci CAN
2.2.3. Bazowy format ramki w sieci CAN
2.2.4. Rozszerzony format ramki w sieci CAN
2.2.5. Wyzwalanie czasowe (Time Triggered) w sieci CAN
2.3. Sieć LIN
2.4. Sieć FlexRay
2.5. Sieć (magistrala) MOST

3. OGRANICZENIA EMISJI ZWIĄZKÓW TOKSYCZNYCH – SKŁADNIKI SPALIN
3.1. Toksyczne składniki spalin
3.2. Nietoksyczne składniki spalin

4. TESTERY W DIAGNOSTYCE STACJONARNEJ
4.1. Monitory diagnostyczne
4.2. Diagnostyka wybranego układu silnika
4.2.1. Lokalizacja zdiagnozowanych elementów układów silnika IE-176 B2.000 samochodu FIAT Seicento 1100 na podstawie kodów usterek
4.2.2. Stwierdzone kody usterek w trakcie i charakterystyka wybranych elementów układów silnika IE -176 B2.000 samochodu FIAT Seicento 1100
4.2.3. Wnioski z przeprowadzonej diagnostyki

5. Literatura

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem