Poradnik Serwisowy 5/2005

Samochodowe sieci informatyczne 

PS 2005 051. Magistrale informacyjne

2. Magistrala CAN
2.1. Rodzaje magistrali CAN
2.2. Systemy połączeń komponentów magistrali CAN
2.3. Budowa magistrali CAN
2.4. Protokół transmisji danych magistrali CAN
2.5. Możliwości i ograniczenia magistrali CAN
2.6. Przykładowe uszkodzenia magistrali CAN
2.6.1. Zwarcie przewodów CAN-High z CAN-Low
2.6.2. Zwarcie przewodu CAN-High z plusem zasilania
2.6.3. Zwarcie przewodu CAN-High z masą
2.6.4. Zwarcie przewodu CAN-Low z plusem zasilania
2.6.5. Zwarcie przewodu CAN-Low z masą
2.6.6. Zwarcie przewodów CAN-High z CAN-Low przez opór
2.6.7. Zwarcie przewodu CAN-High z plusem zasilania przez opór
2.6.8. Zwarcie przewodu CAN-High z masą przez opór
2.6.9. Zwarcie przewodu CAN-Low z plusem zasilania przez opór
2.6.10. Zwarcie przewodu CAN-Low z masą przez opór
2.6.11. Przerwa w przewodzie CAN-High lub CAN-Low
2.6.12. Uszkodzenie ''transceivera''

3. Sieci lokalne
3.1. Sieci LIN
3.2. Budowa magistrali LIN
3.3. Protokół sieci LIN
3.4. Problemy z transmisją danych w magistrali LIN

4. Sieci optyczne
4.1. Magistrala MOST
4.2. Budowa magistrali MOST
4.3. Transmisja danych przez magistralę MOST
4.4. Stany pracy magistrali MOST
4.5. Protokół transmisji danych magistrali MOST
4.6. Uszkodzenia optycznej magistrali MOST
4.7. Magistrala ''Byteflight''
4.8. Warstwa fizyczna sieci ''Byteflight''
4.9. Transmisja danych w sieci ''Byteflight''
4.10. Protokół magistrali ''Byteflight''
4.11. Sieć D2B

5. Sieć ''FlexRay''
5.1. Budowa sieci ''FlexRay''
5.2. Protokół sieci ''FlexRay''

6. Sieci bezprzewodowe
6.1. Sieć ''Bluetooth''
6.2. Transmisja w standardzie ''Bluetooth''

7. Sieci informatyczne - prognozy