Dobry rok dla Volvo Group

ts 02-2Podczas konferencji prasowej Volvo Group podsumowano miniony rok i poinformowano o nowej, światowej strukturze organizacyjnej koncernu.
W związku z tymi zmianami polskie przedstawicielstwo koncernu ma teraz nową nazwę Volvo Group Trucks Sales Poland.„ Po połączeniu marek Volvo Trucks i Renault Trucks pod jednym dachem w roku 2013, w ubiegłym roku skupiliśmy szczególną uwagę na optymalizacji sieci serwisowej obu marek” - powiedziała Małgorzata Kulis, wiceprezes Volvo Group Trucks Sales, Europe Central East North. Aktualnie sieć serwisowa Volvo Group Trucks Sales Poland liczy 44 autoryzowane punkty serwisowe, z czego 32 są dostępne dla klientów Volvo oraz 31 dla klientów Renault Trucks.
Miniony rok obfitował w wydarzenia – obchodzono jubileusz 20-lecia Volvo Trucks, Renault Trucks i VFS Usługi Finansowe w Polsce, w pojazdach Volvo wprowadzono dwusprzęgłową skrzynię przekładniową I-Shift Dual Clutch, a Renault Trucks promował nową gamę pojazdów. Renault T otrzymał tytuł International Truck of the Year 2015. W segmencie pojazdów o DMC>16 t Volvo Trucks zakończyło rok na trzecim miejscu w rankingu z udziałem 17,1% (2632 szt.), a Renault Trucks zwiększyło swój udział do 6,0% (928 szt.). Aż 42,5% nowych samochodów ciężarowych Volvo sprzedanych w 2014 roku zostało objętych kontraktami serwisowymi, a w przypadku Renault Trucks kontrakty serwisowe Excellence to 75% ogólnej liczby zawartych umów.

Więcej na ten temat przeczytacie Państwo w nr 2/2015