poniedziałek 23 wrzesień 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

KTS 250 – nowy przyrząd diagnostyczny

KTSboschKTS 250 to nowy, mobilny, uniwersalny tester usterek firmy Bosch.

Jest przeznaczony dla mniejszych warsztatów do wykonywania podstawowych operacji diagnostycznych przy pojazdach, a także do użytku w punkcie przyjęcia lub jako dodatkowe urządzenie w większych firmach.

Urządzenie posiada 7” ekran dotykowy o rozdzielczości 1024 x 600. Interfejs użytkownika oparty jest na systemie Android, dzięki czemu obsługa jest prosta i intuicyjna. Oprogramowanie obejmuje obecnie około 150 marek samochodów osobowych, czyli dokładnie tyle samo, co w ESI[tronic] 2.0 dla głównych testerów diagnostycznych Boscha.
Wydajny procesor zapewnia krótki czas uruchomienia programu, a budzenie ze stanu wstrzymania trwa mniej niż sekundę. Numer VIN pojazdu jest odczytywany automatycznie po podłączeniu testera do gniazda.
KTS 250 przygotowany jest także do wykonywania diagnostyki typu DoIP (Diagnostics over Internet Protocol). Ta nowa technologia oparta na sieci Ethernet umożliwia znacznie wyższe prędkości przesyłania danych.

KTS250

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem