poniedziałek 25 marzec 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
1 2 2019weszliśmy w nowy rok bogatsi o 531880 nowych samochodów sprzedanych w 2018 r., to o 9,4% więcej nowych aut niż w roku 2017. Średnia wieku sprowadzanych aut to 12 lat, a 43% tych pojazdów ma silnik Diesla. Będzie co naprawiać, warsztatom ani pracy, ani klientów nie zabraknie.

Czytaj więcej>>>

Dźwigniki kolumnowe AMI TRUCK

Cartec, dystrybutor wyposażenia warsztatów samochodowych, Stacji Kontroli Pojazdów i ASO, wprowadza do oferty mobilne podnośniki kolumnowe dla ciężarówek.

Czytaj więcej...

TRW Proequip

TRW ProequipFirma TRW Aftermarket rozszerzyła ofertę przekładni kierowniczych TRW Proequip do samochodów użytkowych.

Czytaj więcej...

Nowe rozmiary opon Uniroyal

Nowe opony UniroyalNależąca do koncernu Continental firma Uniroyal wprowadza nowe rozmiary opon do transportu regionalnego i długodystansowego.

Oferta marki została poszerzona o opony FH 40 na oś prowadzącą i DH 40 na oś napędową w rozmiarze 315/70 R 22.5 oraz o nowy model TH 40 do naczep w rozmiarach 385/55 R 22.5 i 385/65 R 22.5. Opona FH 40 posiada homologację M+S, natomiast model DH 40 oprócz symbolu M+S ma również oznaczenie 3MPSF.

FUELMAX T HL

Goodyear FUELMAXGoodyear wprowadza na rynek nowe opony dla pojazdów użytkowych. Są one przeznaczone do naczep o zwiększonej ładowności. Nowa Goodyear FUELMAX T HL 385/65R22.5 umożliwia obciążenie osi ciężarem do 10 ton.

Czytaj więcej...

Mobil 1 ESP x2 0W20

Mobil1ESPx20W20ExxonMobil wprowadza do sprzedaży Mobil 1 ESP x2 0W20 – nowy olej o niskiej klasie lepkości.

Czytaj więcej...

Żarówki do ciężarówki

6-oswŻarówki do pojazdów użytkowych są konstruowane nieco inaczej niż do aut osobowych. W ciężarówkach poza kryterium trwałości i precyzji wykonania bardzo ważna jest wysoka odporność na wstrząsy.

Oferta żarówek halogenowych 24 V jest bogata, poza standardowymi rozwiązaniami producenci oferują także produkty zapewniające użytkownikom dodatkowe korzyści.
Przełomowym rozwiązaniem w żarówkach halogenowych 24 V było opracowanie i opatentowanie przez firmę OSRAM żarnika jednozwojowego. Dzięki temu zwiększyła się odporność na wstrząsy, ilość emitowanego światła oraz trwałość, a wszystkie te trzy cechy można było uzyskać jednocześnie w ramach jednego produktu. Żarówki OSRAM Truckstar Pro są znacznie bardziej odporne na wstrząsy i wibracje, a ich trwałość jest 2,5 razy dłuższa niż produktów standardowych. Dzięki technologii jednoskrętki unika się tak zwanych „gorących punktów” i osiąga równomierną dystrybucję temperatury na skrętce. W efekcie żarówki mają o 100% dłuższą trwałość. Jednocześnie bardziej stabilna pojedyncza skrętka minimalizuje wrażliwość na drgania. Dzięki temu żarówki są bardziej wytrzymałe i oferują znaczące oszczędności finansowe w porównaniu z konwencjonalnymi żarówkami 24V – dłuższe przerwy pomiędzy wymianami i mniej przestojów serwisowych. Na opakowaniu takich żarówek umieszcza się napis single-coil. OSRAM jest wyłącznym producentem żarówek w technologii jednozwojowej. Poza innowacyjnymi żarówkami Truckstar Pro OSRAM produkuje także tradycyjne żarówki w technologii dwuzwojowej będące oryginalnymi częściami zamiennymi (OSRAM ORIGINAL). Technologie jednoskrętki oferują także inne firmy, jak Hella (linie Double Power i Heavy Duty) czy Magneti Marelli. Hella oferuje również linię standard z dwuzwojowym żarnikiem. Philips stosuje dwuzwojowy żarnik, a polepszenie parametrów żarówki uzyskano przez zastosowanie wzmocnionego mocowania żarnika i specjalnej mieszanki gazów wypełniających bańkę żarówki. Mieszanka ta, zastosowana w linii produktowej MasterLife, zmniejsza stopień parowania wolframu w żarniku, co 4-krotnie przedłuża trwałość żarówki w stosunku do średniego produktu H4 lub H7. Żarówki Philips MasterDuty mają 2-krotnie dłuższą żywotność. Philips stosuje też szkło kwarcowe, które jest odporne na zmiany temperatury oraz blokuje promieniowanie UV.
Dla zwolenników tuningu optycznego Philips oferuje żarówki linii MasterDuty BlueVision świecące niebieskim światłem zbliżonym do ksenonowego.

Czytaj więcej...

Czarne amortyzatory Monroe Magnum

Amortyzatory osiowe Monroe Magnum kierowane na rynek aftermarketowy są teraz malowane na czarno, zamiast na żółto, jak do tej pory. Producent, koncern Tenneco, twierdzi, że kolor czarny bardziej podoba się klientom.

Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem