niedziela 16 czerwiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Spis treści 4/2019

NOWOŚCI
Delphi Technologies do klimatyzacji
Rośnie oferta Valeo
Sprężarki i sondy od Denso
Nowe stacje do klimatyzacji
Texa szkoli

Z ŻYCIA BRANŻY
VI Kongres Ekspertów Samochodowych
Używane Mercedesy z gwarancją
Samochody ze Śląska
ZF Aftermarket Tech Adventure – w czerwcu
ProfiAuto Show 2019
Bridgestone przejmuje TomTom Telematics
Kolejna szkoła dołącza do programu „Młode Kadry”
Wielki Test Wiedzy Liqui Moly

PRAKTYKA WARSZTATOWA
Oscyloskop w warsztacie (cz. 1)
PassThru krok po kroku (cz. 13) – Honda
PassThru krok po kroku (cz. 14) – Mitsubishi
Automatyczne skrzynie biegów w warsztacie (cz. 5)
Problem z działaniem sprzęgła w skrzyni biegów typu DSG w pojazdach grupy VW
Kalibracja radaru w Alfie Romeo Giulia za pomocą TEXA RCCS
Ocena konwertera katalitycznego przez system OBDII/EOBD (cz. 5)
Usterki hamulcow postojowych w pojazdach Grupy VW

OLEJE SILNIKOWE
Bardziej eko?
Przyszłość olejów silnikowych w erze e-mobilności

PRODUKTY
Amortyzatory – bez rewolucji
Rozmowa z Grzegorzem Fedorowiczem, przedstawicielem ZF Aftermarket w Polsce

STREFA BIZNES
Kłopoty z RODO
Rozmowa z Przemysławem Bryłą, prezesem zarządu Liqui Moly Polska

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem