niedziela 22 wrzesień 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Spis treści wydania 6/2012 (PS)

PS-2012-06-okl IDynamiczny rozwój wysokociśnieniowych układów zasilania common rail silników o zapłonie samoczynnym (ZS) uwarunkowany rygorystycznymi zaostrzeniami norm emisji związków toksycznych– a co za tym idzie koniecznością modyfikacji przebiegu spalania– powoduje, że diagnostyka i obsługa tych układów wymaga stosowania specjalistycznych urządzeń i narzędzi diagnostycznych. Praktycznie wszystkie współcześnie produkowane silniki o zapłonie samoczynnym, montowane w samochodach osobowych, posiadają zasobnikowe układy zasilania. Takie podejście konstruktorów i producentów powoduje znaczący wzrost popularności tych jednostek napędowych w stosunku do silników o zapłonie iskrowym, tym bardziej że w istotny sposób uległo zmniejszeniu zużycie paliwa oraz nastąpił wzrost dynamiki jazdy.


Precyzja wykonania zasobnikowych układów zasilania oraz elektroniczne systemy sterowania ich pracą wymagają od sieci serwisowych i niezależnych warsztatów naprawczych stosowania specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, umożliwiającego diagnostykę układu w pojeździe oraz poszczególnych elementów składowych po wymontowaniu z pojazdu. Dzięki odpowiednim narzędziom i zestawom naprawczym możliwa jest kompleksowa naprawa pomp wysokociśnieniowych i elementów wykonawczych w postaci wtryskiwaczy.


W niniejszym Poradniku Serwisowym przedstawiono oferty handlowe stołów probierczych, urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do oceny stanu technicznego i napraw układów zasilania wykonanych w technologii common rail firm: Bosch, Autoelektronika i Pezal. W drugiej części Poradnika zostaną przedstawione oferty handlowe firm Launch, Ditex, Hartridge/Delphi, Magneti Marelli. Na przykładzie urządzeń i narzędzi firm Bosch, Delphi oraz Magneti Marelli omówiony zostanie proces diagnostyki układów zasilania, wtryskiwaczy CRI (common rail do pojazdów osobowych) i CRIN (common rail do
pojazdów użytkowych).

 

SPIS TREŚCI

1. STOŁY PROBIERCZE, URZĄDZENIA I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE FIRMY BOSCH
1.1. Stoły probiercze Bosch
1.1.1. Stół EPS 815
1.1.2. Zestawy uzupełniające do stołu EPS 815 wykorzystywane w diagnostyce układów common rail
1.1.2.1. Zestaw podstawowy do stołu EPS 815
1.1.2.2. Zestaw menzurkowy MTG 812/824 do stołu EPS 815
1.1.2.3. Zestaw pomiarowy KMA 802/822 do stołu EPS 815 wraz ze stosowanym oprogramowaniem
1.1.2.4. Zestaw CRS 845 H do diagnostyki pomp HP, wtryskiwaczy CRI, CRIN fi rmy Bosch i innych producentów
1.1.2.5. Zestaw uzupełniający CRI 846 H do diagnostyki wtryskiwaczy CRI/CRIN
1.1.2.6. Zestaw CRI/CRIN 848 H do mocowania wtryskiwaczy
1.1.2.7. Narzędzia serwisowe CRI/CRIN
1.1.3. Stół EPS 708
1.2. Testery wtryskiwaczy EPS 200 i EPS 100
1.3. Zestawy do diagnostyki układów CR na pojeździe


2. STOŁY PROBIERCZE, URZĄDZENIA I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE FIRMY AUTOELEKTRONIKA
2.1. Stoły probiercze układów common rail
2.2. Testery pomp i wtryskiwaczy układów common rail
2.3. Zestaw przelewowy wtryskiwaczy common rail


3. STOŁY PROBIERCZE, URZĄDZENIA I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE FIRMY PEZAL
3.1. Stoły probiercze układów common rail
3.2. Przystawki do stołów probierczych
3.3. Testery wtryskiwaczy
3.4. Przystawki do diagnostyki układów CR stosowane z testerami wtryskiwaczy firmy Pezal
3.5. Symulatory warunków pracy do diagnozowania pomp HP

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem