niedziela 21 lipiec 2019

Aktualne wydanie

Emisja i Elektryfikacja
Okladka AMS 04 2019W 2021 r. producentów aut będzie obowiązywał średni limit emisji CO2 wynoszący 95 g/km liczony dla wszystkich modeli. Jak na razie spełniają go tylko Smart i Tesla. Z dużych koncernów najlepiej wypada Toyota z emisją 99,9 g/km.

Czytaj więcej>>>

Spis treści wydania 4/2010

WSTĘP >> 5

1. ROZWÓJ POKŁADOWYCH SYSTEMÓW DIAGNOSTYCZNYCH OBD I EOBD ORAZ SIECI TRANSMISJI DANYCH >> 6

2. SIECI TRANSMISJI DANYCH – RODZAJE, FUNKCJONOWANIE >> 11
2.1. Sieć K-Line według standardu ISO 9141 >> 13
2.2. Sieć CAN według standardu ISO 11898 i jej odmiany >> 15
2.2.1. Zasady wymiany danych w sieci CAN >> 18
2.2.2. Realizacja transmisji danych w czasie rzeczywistym w sieci CAN >> 19
2.2.3. Bazowy format ramki w sieci CAN >> 22
2.2.4. Rozszerzony format ramki w sieci CAN >> 22
2.2.5. Wyzwalanie czasowe (Time Triggered) w sieci CAN >> 22
2.3. Sieć LIN >> 23
2.4. Sieć FlexRay >> 24
2.5. Sieć (magistrala) MOST >> 25

3. OGRANICZENIA EMISJI ZWIĄZKÓW TOKSYCZNYCH – SKŁADNIKI SPALIN >> 27
3.1. Toksyczne składniki spalin >> 29
3.2. Nietoksyczne składniki spalin >> 30

4. TESTERY W DIAGNOSTYCE STACJONARNEJ >> 31
4.1. Monitory diagnostyczne >> 37
4.2. Diagnostyka wybranego układu silnika >> 39
4.2.1. Lokalizacja zdiagnozowanych elementów układów silnika IE-176 B2.000 samochodu FIAT Seicento 1100 na podstawie kodów usterek >> 40
4.2.2. Stwierdzone kody usterek w trakcie i charakterystyka wybranych elementów układów silnika IE -176 B2.000 samochodu FIAT Seicento 1100 >> 40
4.2.3. Wnioski z przeprowadzonej diagnostyki >> 46

5. Literatura >> 50

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem