Polacy zaprezentowali nowo zaprojektowany 2-osobowy samochód Triggo, którego system zmiennego rozstawu kół przedniej osi został opatentowany. Pojazd ma dwa tryby jazdy: drogowy i manewrowy.
W trybie drogowym szerokość przedniej osi wynosi 148 cm, a prędkość maksymalna to 90 km/h. W trybie manewrowym przednia oś zwęża się do 86 cm, upodobniając Triggo do motocykla, a prędkość jest ograniczona do 25 km/h. Dzięki temu pojazd może poruszać się w miejskich korkach jak motocykl. Prowadzenie go nie wymaga umiejętności wykraczających ponad kierowanie standardowego samochodu z automatyczną skrzynią biegów.
Pojazd ma napęd elektryczny z system baterii wymiennych, co pozwala na szybkie doładowanie pojazdu bez konieczności budowania drogiej infrastruktury ładowania, ograniczając ją do paru punktów zbiorczych rozlokowanych w strategicznych miejscach miasta. Gdy bateria w danym pojeździe ulegnie wyczerpaniu, system powiadomi o tym odpowiednie służby, które dostarczą naładowany akumulator na miejsce i będą w stanie wymienić go w parę minut.
Auto miało mieć oficjalną premierę podczas salonu samochodowego w Genewie.
Pojazd został zaprojektowany do potrzeb miejskiego wynajmu, a wprowadzenie Triggo do komercyjnego użytku przewidywane jest w 2021 roku.