Rynek car wrappingu w Polsce dopiero się rozwija. Warsztaty mogą rozszerzyć swoją ofertę o usługę foliowania samochodów.
Rynek oferuje szeroką gamę profesjonalnych narzędzi do aplikacji folii, ale podstawą jest doświadczenie aplikatora. Ważne jest, aby warsztat, który chce wprowadzić taką usługę do swojej oferty miał do tego warunki. Przestrzeń, czystość i stabilna temperatura – to podstawowe warunki do przeprowadzenia procesu foliowania. Przestrzeń pozwoli na swobodne poruszenie się wokół samochodu. Czystość zapewni sterylną aplikację, a kontrolowana temperatura ułatwi montaż folii. Temperatura musi być odpowiednia, ponieważ przy zbyt wysokiej klej utrudnia repozycjonowanie folii, a z kolei przy niskiej temperaturze folia jest sztywna i czasami może pęknąć podczas aplikacji.
Na rynku występuję wiele folii do car wrappingu, ale do dobrych produktów można zaliczyć tylko kilka. Jeśli decydujemy się na zmianę koloru samochodu, warto poszukać firmy, która ma w swojej ofercie folie najwyższej jakości. Idą za tym jakość, gwarancja i trwałość. Klient może nie zauważyć różnic w kolorystyce tworzywa, ale dla firmy wykonującej usługę dobry materiał to podstawa wykonania profesjonalnej usługi.
Rozmowę z Rafałem Żmudą, certyfikowanym trenerem programu 3M Endorsed Vehicle Graphics Installer, właścicielem firmy WRAPTOR, przeczytają Państwo w nr. 5/2016 „Auto Moto Serwisu”