fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Nowa koncepcja amortyzatora

MTBVFirma BWI Group zmodyfikowała koncepcję amortyzatora jednorurowego. W klasycznym rozwiązaniu ruchomy tłok z zaworami pracuje w oleju, który jest oddzielony tłokiem pływającym od gazu. W rozwiązaniu BWI pod tłokiem pływającym umieszczono dodatkowy zawór stały. Podczas suwu sprężania pracują zawory w tłoku i zaworze stałym, a podczas fazy odbicia – tylko zawory w tłoku, tak jak w konwencjonalnym rozwiązaniu.
Zdaniem twórców nowe rozwiązanie umożliwia obniżenie ciśnienia gazu, w porównaniu z amortyzatorem konwencjonalnym przy zachowaniu zbliżonych parametrów.
Nie wiadomo, czy amortyzator BWI zostanie zamontowany w samochodach produkowanych seryjnie.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem