czwartek 24 styczeń 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

VW wybrał filtry Hengsta

HengstFirma Hengst opracowała moduł filtra oleju dla nowego, 4-cylindrowego, 2-litrowego silnika Diesla VW o oznaczeniu EA288 Evo.

Produkcja modułu filtra Hengst dla silników wzdłużnych rozpoczęła się w trzecim kwartale 2018 r. Firma rozpocznie również dostawy modułów dla silników poprzecznych, których produkcja seryjna została zaplanowana na 2019 r.
Moduł filtra posiada zintegrowany zawór spustowy oleju oraz wzmocnioną wewnętrzną ramę wsporczą wbudowanego filtra pozwalającą wytrzymać bardzo wysokie ciśnienia. Filtr oleju jest chroniony patentem.
Nowe silniki w układzie wzdłużnym będą najpierw montowane w samochodach marki Audi. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny VW EA288 Evo to przyszły standardowym silnik wysokoprężny, który będzie instalowany we wszystkich samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych grupy VW. Będzie on dostępny w wersjach o mocy do 204 KM. Został wyposażony w dodatkową maszynę elektryczną, dzięki czemu nowy silnik TDI będzie funkcjonował w systemie mild hybrid. Nowy silnik EA288 Evo spełnia wszystkie aktualne normy emisji spalin EU6d-temp i jest już zgodny z normami emisji EU6d.
W ciągu następnego roku elementy filtra oleju będą również dostępne na niezależnym rynku części zamiennych IAM.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem