piątek 15 listopad 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Zawory EGR w ofercie Nissensa

EGRnissensNissens wdrożył do oferty nowość – zawory EGR. Są to zawory fabrycznie nowe, sprzedawane bez konieczności dokonywania zwrotu i oceny rdzenia.

Układ recyrkulacji spalin (EGR) to system ograniczający powstawanie oraz emisję tlenków azotu (NOx) w silnikach spalinowych. Zawór EGR recyrkuluje część spalin, wprowadzając je do układu dolotowego, a tym samym ponownie do komory spalania. W efekcie ograniczana zostaje zawartość tlenu w mieszance paliwowo-powietrznej. Dzięki temu procesowi obniża się temperatura spalania paliwa, a w konsekwencji, znacznie spada stężenie tlenków azotu (NOx) w spalinach.
Zawory EGR operują w wysokich zakresach temperatur generowanych przez spaliny. Najczęstsze problemy z EGR wiążą się z nieodpowiednią jakością spalin i usterkami w układach powiązanych.
Nadmierne osadzanie się nagarów/sadzy wewnątrz zaworu EGR to jedna z najczęstszych przyczyn jego usterek. Nadmierne zużycie oleju, a tym samym zanieczyszczenie procesu spalania, nieprawidłowa wentylacja skrzyni korbowej, usterki turbosprężarki, niewłaściwe paliwo i/lub nieprawidłowy wtrysk paliwa mogą prowadzić do nadmiernego zanieczyszczenia spalin, nawarstwiania się sadzy i ograniczenia zakresu otwierania/zamykania zaworu.

Więcej na www.nissens.com.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem