czwartek 14 listopad 2019

Aktualne wydanie

Klimatyzacją w ogórka
AMS6 2019Za pomocą oprogramowania TEXA IDC5 CAR v 70 można już przeprowadzać diagnostykę nowych pojazdów z Grupy Fiata (FCA) wyposażonych w jednostkę sterującą SGW. Problem dotyczył wybranych modeli aut wyprodukowanych po 2017 r.

Czytaj więcej>>>

Hengst Blue.maxx

HENGSTnewInżynierowie z firmy Hengst w zakładach w Północnej Westfalii (Niemcy) opracowali Blue.maxx – system wyznaczający nowe standardy filtracji paliwa. Teraz każdy użytkownik samochodu ciężarowego i maszyn roboczych może zabezpieczyć układ paliwowy, montując dodatkowy filtr przedwstępnej filtracji paliwa.

W czasie serwisowania wymienić należy jedynie wkład filtra. Pokrywa wykonana z hybrydowego tworzywa i aluminiowa obudowa zawierająca wysokowydajny tłok pompki do ręcznego odpowietrzenia, pozostają zamontowane w pojeździe w trakcie całego okresu eksploatacji.
Konstrukcja pre-filtra paliwa Blue.maxx opiera się na trzech elementach: wkładzie filtrującym serii Energetic (element wymienny), ręcznej pompce odpowietrzającej i obudowie filtra. System Blue.maxx od Hengst skuteczniej niż rozwiązania firm konkurencyjnych radzi sobie z zanieczyszczeniami oleju napędowego. Emulsje, parafiny, mikroorganizmy, sadze oraz inne nieczystości są lepiej separowane. Dzisiejsze paliwa zawierają większą ilość emulsji wodnej. Mniejsze krople wody i zwiększona trwałość emulsji powodują, że tradycyjne separatory wody nie dają sobie rady z ich odfiltrowaniem, co zwiększa ryzyko uszkodzeń nowoczesnych wysokociśnieniowych układów wtryskowych.
Aby uzyskać wysoki stopień separacji, w materiałach filtra paliwa Blue.maxx od Hengst łączy się mechanizm koalescencji i hydrofobowości. Dzięki koalescencji – przy określonej prędkości przepływu paliwa uzyskujemy stały rozkład wielkości kropli wody przed przejściem przez materiał hydrofobowy.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem