sobota 16 luty 2019

Aktualne wydanie

Drodzy czytelnicy,
AMS 08 2018w branży nadchodzą nieuchronne zmiany. W związku z nowymi ograniczeniami emisji spalin spodziewany jest wzrost udziału w rynku samochodów hybrydowych i elektrycznych, które coraz częściej będą się pojawiać w nieautoryzowanych warsztatach.

 Czytaj więcej>>>

Nowe rozwiązanie sworzni kulowych X-Cap

 Firma TRW wprowadziła na rynek części zamiennych końcówkę drążka kierowniczego X-Cap nowego typu. Na razie – do Mercedesów.
Innowacyjność nowego typu końcówki drążka X-Cap polega na zmniejszeniu liczby części składowych w porównaniu z dotychczas stosowanym rozwiązaniem przy jednoczesnym zwiększeniu nośności obudowy. W efekcie produkt jest mocniejszy, bardziej wytrzymały i mniejszy od swojego poprzednika. X-Cap ma lepsze uszczelnienie oraz wykazuje mniejszy opór wewnętrzny sworznia, a także mniejsze odkształcenia osiowe i poprzeczne. Odkształcenie osiowe, określane przez część sprężynującą i sposób montażu nowego rozwiązania X-Cap, nie przekracza 0,5 mm w porównaniu do 2 mm w dotychczasowej konstrukcji. Stało się tak, dzięki zastosowaniu zupełnie innej konstrukcji łożysk wewnętrznych. Za istotne korzyści nowego rozwiązania trzeba również uznać optymalizację poziomu hałasu, uzyskaną dzięki minimalizacji elastyczności oraz możliwość bezpośredniego określenia stopnia zużycia produktu.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w "Auto Moto Serwisie" nr 10/2009

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem