5. UKŁADY WYRÓWNOWAŻENIA SILNIKÓW SPALINOWYCH >> 6
5.1. Budowa sprzęgieł firm Schaeffler (LuK) i Valeo >> 11
6. ZUŻYCIE ZESPOŁÓW SPRZĘGIEŁ, PRZYCZYNY ICH POWSTAWANIA I TECHNOLOGIA WYMIANY >> 20
6.1. Przyczyny powstawania niesprawności zespołów sprzęgieł >> 20
6.2. Metodyka postępowania w zakresie rozpoznawania objawów zużycia oraz wymiany sprzęgieł, kół zamachowych i dwumasowych kół zamachowych >> 21
6.3. Typowe objawy niesprawności zespołów sprzęgieł i ich diagnostyka na przykładzie rozwiązań firmy Schaeffler (LuK) >> 21
6.4. Rodzaje objawów niesprawności zespołów sprzęgieł i przyczyny ich powstawania na przykładzie rozwiązań firmy Schaeffler (LuK) >> 22
6.5. Sposoby usuwania objawów niesprawności sprzęgieł w kontekście stwierdzonych rodzajów i przyczyn ich powstawania >> 39
6.6. Realizacja czynności związanych z wymianą zespołu sprzęgła >> 42
7. BUDOWA SPRZĘGIEŁ FIRMY ZF (SACHS) >> 45
7.1. Objawy i przyczyny powstawania niesprawności zespołów sprzęgieł – ogólne wskazówki do czynności naprawczych >> 56
7.2. Zalecenia obsługowo-montażowe zespołów sprzęgieł firmy ZF (SACHS) >> 59
LITERATURA >> 62