fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Lumag: przewaga klocków hamulcowych Breck nad zagraniczną konkurencją

BRECK wlochyFirma Lumag prowadzi intensywną akcję edukacyjną promującą klocki hamulcowe marki Breck. Jej celem jest przekonanie klientów, że polskie klocki z fabryki w Budzyniu mają światową jakość i osiągają lepsze parametry niż ich zachodnie odpowiedniki.
Wysoka i powtarzalna jakość klocków Breck potwierdzona jest homologacją ECE R-90. Oznacza to, że zostały gruntownie zbadane, a uzyskane wyniki oceniono pozytywnie w porównaniu z materiałami oryginalnego wyposażenia (OE), jakie stosuje się na tzw. pierwszy montaż.
Badania homologacyjne prowadzane są wyłącznie w akredytowanych laboratoriach, takich jak TÜV Niemcy czy Państwowy Instytut Motoryzacji. Dodatkowo wszystkie produkty marki Breck są testowane zarówno w warunkach laboratoryjnych, jak i na pojazdach.

Przesłanie reklamowe odnosi się do zagranicznej konkurencji polskiego producenta: w pierwszym etapie hiszpańskiej, w drugim włoskiej. Kampania wykorzystuje do komunikacji z klientami żart i poczucie humoru.
W pierwszej odsłonie akcji przesłanie reklamowe odnosiło się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków i dowiedzieliśmy, że „przytarliśmy Hiszpanom rogi”. W jednej z kreacji reklamowych widzieliśmy szarżującego byka, a umieszczony obok slogan głosił: „Hamulce po byku do hiszpańskich aut”.
Hasła reklamowe w tej kampanii skonstruowano na podstawie przeprowadzonych badań porównawczych, wykonanych skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych. Breck staje teraz w szranki z włoską konkurencją. Jak wychodzi z tego pojedynku? Ponownie zwycięsko. W kolejnej odsłonie kampanii znów puszczone jest do nas oko. Dowiadujemy się, że „Włochom zmiękła rura”, o czym przekonują nas konkretne liczby potwierdzone w przeprowadzonych badaniach: droga hamowania – ze 120 do 80 km/h – jest krótsza o 12 metrów (przy 80 barach), a zużycie klocków w całym teście – zawierającym zahamowania w warunkach miejskich, pozamiejskich, autostradowych i górskich – jest niższe aż o 55 procent. To naprawdę jest świetny wynik. A dodatkowo średnia skuteczność hamowania, w różnych warunkach użytkowania, jest wyższa o 8% od włoskiego konkurenta. – Od dawna stawiamy na jakość. Przeprowadzone przez nas badania potwierdzają, że klocki Breck nie ustępują zagranicznej konkurencji, a przecież są atrakcyjniejsze pod względem ceny. Chcemy budować tę świadomość nie tylko zagranicą, lecz także na polskim rynku. Dlatego kampanię reklamową wspiera konkurs dotyczący klocków hamulcowych Breck – mówi Łukasz Żak, szef marketingu firmy Lumag z Budzynia.

Konkurs kusi znakomitymi nagrodami. Zbliża się właśnie jego drugi etap (w dniach 1–30 czerwca), a zwycięzca odjedzie atrakcyjnym autem.

Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe Breck, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy na stronie Breck.pl, gdzie trzeba jedynie odpowiedzieć na dwa proste pytania.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem