Firma ZF Services wprowadziła do swojej oferty nowe, dostępne osobno tuleje gumowo-metalowe marki Lemförder stosowane podczas naprawy tylnego zawieszenia w niektórych modelach Forda i Volvo wykorzystujących platformę EUCD. Rozwiązanie to jest obecnie dostępne dla Forda: S-Max i Galaxy (produkowane od 2006 r.) oraz Mondeo (od 2007), a także Mondeo Turnier (2000-2007). W przypadku Volvo są to modele: XC 70, V70 (od 2007), XC 60 (od 2008) oraz S60 i V60 (od 2010).
Zużycie jednego z elementów gumowo-metalowych w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi powoduje konieczność wymiany całego ramienia lub wahacza. Nowe połączenia gumowo-metalowe marki Lemförder mogą natomiast zostać zakupione i wymienione oddzielnie.
Części gumowo-metalowych w układzie zawieszenia mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas gwałtownych manewrów skręcania i omijania, jazdy po wyboistych drogach oraz hamowania.
Aktualna oferta marki Lemförder: www.zf.com/services/catalog.
Zużycie jednego z elementów gumowo-metalowych w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi powoduje konieczność wymiany całego ramienia lub wahacza. Nowe połączenia gumowo-metalowe marki Lemförder mogą natomiast zostać zakupione i wymienione oddzielnie.
Części gumowo-metalowych w układzie zawieszenia mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas gwałtownych manewrów skręcania i omijania, jazdy po wyboistych drogach oraz hamowania.
Aktualna oferta marki Lemförder: www.zf.com/services/catalog.