Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ i BMW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
ZASTOSOWANIE: Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000), w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV; Specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW; Zalecany jest również do samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat i Škoda ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2) do silników benzynowych i wysokoprężnych Volkswagena, w których system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
JAKOŚĆ: Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych: ACEA 2004 - C3 i A3/B4, API - SM/CF, MERCEDES-BENZ - 229.31 i 229.51, BMW - Longlife 04 i VOLKSWAGEN - VW 502.00 / 505.00 / 505.01
PARAMETRY
JAKOŚĆ: Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych: ACEA 2004 - C3 i A3/B4, API - SM/CF, MERCEDES-BENZ - 229.31 i 229.51, BMW - Longlife 04 i VOLKSWAGEN - VW 502.00 / 505.00 / 505.01
PARAMETRY
SOLARIS LSX 5W30 | Jednostka | SAE 5W-30 |
Lepkość kinematyczna w 40°C | mm2/s (cSt) | 70 |
Lepkość kinematyczna w 100°C | mm2/s (cSt) | 11,9 |
Wskaźnik lepkości | - | 168 |
Temperatura zapłonu, VO | OC | 234 |
Temperatura płynięcia | OC | 39 |
Liczba zasadowa (TBN) | mg KOH/g | 7 |