Pod skrótem DCC Grupa Volkswagena oferuje adaptacyjny system zawieszenia. Bilstein wprowadza do sprzedaży nie tylko zamienniki dla tych amortyzatorów, lecz także zestawy pozwalające na dalsze modyfikacje.
Układ DCC jest stosowany w najnowszych generacjach Volkswagena, w modelach: Golf (VII), Passat (B8), Touran (II) i Tiguan (II) oraz pokrewnych konstrukcjach, jak np. SEAT Leon (III), Škoda Octavia (III) i Superb (III).
Adaptacyjny system zawieszenia DCC wymaga zastosowania specjalnie opracowanych pod tym kątem amortyzatorów. W ofercie firmy Bilstein odpowiada im gama DampTronic, która została właśnie uzupełniona o nowe referencje.
Do wymiany montowanych fabrycznie amortyzatorów w układzie DCC przeznaczony jest typ BILSTEIN B4 DampTronic z czarnej serii Replacement. Referencja nr 23-238978 przypisana jest do przedniej osi, zaś referencja nr 20-238988 do tylnej.
Inżynierowie firmy Bilstein opracowali także amortyzatory z żółtej serii Performance pozwalające na dalszą modyfikację zawieszenia opartego na układzie DCC. Bilstein B6 to udoskonalona wersja seryjnie montowanych amortyzatorów, których wybór powinni rozważyć przede wszystkim kierowcy często podróżujący z kompletem pasażerów bądź ładunku, jak i z podpiętą do samochodu przyczepą. W tym przypadku referencja nr 23-254343 przeznaczona jest na przód, a referencja nr 20-254353 na tył pojazdu.
W ofercie firmy dostępny jest także gwintowany zestaw Bilstein B16 DampTronic (nr referencji 49-255874), który pozwala jeszcze bardziej zestroić zawieszenie pod kątem osiągów sportowych osiągów.