fb logo

Aktualne wydanie

AMS 01 2024

Filtry Purflux, Fram i CoopersFiaam

1 Filter Cabin Display CPF ESFirma Sogefi pod markami Purflux, Fram oraz CoopersFiaam oferuje dwa typy filtrów kabinowych: przeciwpyłkowe oraz z węglem aktywnym.

Filtry przeciwpyłkowe wychwytują zanieczyszczenia większe niż 40 mikrometrów, m. in. kurz, pyłki, bakterie, pył z hamulców, tlenki siarki czy pleśnie. Od niedawna produkt ten jest dostępy do samochodów Citroen C1 II VTi, Peugeot 108 VTi (1.0 i 1.2) oraz Toyota Aygo VTi (1.0 i 1.2), pod następującymi oznaczeniami: Purflux AH495, FRAM® CF11953 i CoopersFiaam PC8453.

Z kolei filtry z węglem aktywnym zatrzymują nie tylko wspomniane wcześniej zanieczyszczenia, ale i zapachy. Redukują również stężenie szkodliwych gazów w kabinie, mogących wpływać na samopoczucie osób podróżujących pojazdem. Filtry tego typu posiadają trójwarstwową strukturę - warstwa aktywna znajduje się pomiędzy dwiema warstwami włókniny. Części te są teraz dostępne m. in. do Renault Twingo III (0.9 TCe 90, 1.0 SCe 70), Smarta Forfour (0.9, 0.9 Brabus i 1.0) i Fortwo (0.9 Brabus, Cabrio 0.9, Coupe 1.0) Coupe, cabrio, Fortwo III i Forfour III, jako Purflux AHC516, FRAM® CFA12147 i CoopersFiaam PCK8476.

Sogefi przypomina, że konieczna jest wymiana filtra kabinowego podczas dorocznego przeglądu samochodu, razem z innym filtrami, które wymagają podmiany. Więcej informacji na temat produktów i instrukcji ich montażu można znaleźć na stronach: www.purflux.com, www.fram-europe.com oraz www.coopersfiaam.com.

Truck Serwis

TRUCK 2023 2

homeWyszukiwarka

mailNewsletter

PassThru

Redakcja „Auto Moto Serwisu” w 2017 roku rozpoczęła cykl publikacji dotyczących PassThru – procedury dostępu online do portali internetowych wybranych producentów pojazdów. Przedstawiamy proces pierwszej rejestracji, diagnostyki pojazdu i programowania sterowników dla poszczególnych marek samochodów.

Czytaj więcej

Prenumerata 2024

3

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem