Nissens Automotive rozszerzył ofertę turbosprężarek o elektrycznie sterowane turbosprężarki z kierownicami spalin o zmiennej geometrii, przeznaczone do popularnych na rynku modeli pojazdów.
W tego typu konstrukcjach jednostka sterująca silnika pojazdu (ECU) oblicza wymagane położenie łopatek kierownicy turbiny dla żądanego obciążenia silnika i przesyła wartość do elektronicznego siłownika turbosprężarki. Elektroniczny siłownik ze zintegrowanym czujnikiem położenia ustawia łopatki kierownicy w żądanym położeniu. Takie rozwiązanie zapewnia bardzo dokładne, płynne i szybkie sterowanie mechanizmem kierownicy turbosprężarki, a poprzez to szybką reakcję turbosprężarki.
Zaletami sterowania turbosprężarki poprzez siłownik elektryczny są: szybkie sterowanie, w pełni dopasowane do danych potrzeb silnika, płynna regulacja położenia łopatek, brak zależności od układu podciśnienia w pojeździe, większe możliwości diagnostyczne.
Cechy turbosprężarek Nissens:
● łatwa instalacja – najważniejsze i niezbędne części zawarte w opakowaniu (produkt serii „First Fit”),
● pełna kompatybilność – idealne dopasowanie do systemów w samochodzie i do układu silnika,
● doskonałe osiągi – odpowiednie doładowanie silnika, dzięki któremu generowana jest doskonała moc,
● właściwe zużycie paliwa – zużycie paliwa na poziomie zużycia przy turbosprężarce zastosowanej oryginalnie,
● odpowiednie poziomy emisji – w pełni zgodne z normami emisji Komisji Europejskiej (normy EC) w zakresie spalin,
● wysoka trwałość – zaprojektowane i wytwarzane tak, aby trwałość części pokrywała się z żywotnością silnika,
● 2 lata gwarancji.
Aktualna oferta turbosprężarek Nissens to 157 turbosprężarek pokrywających ponad 1500 numerów OE. Wszystkie turbosprężarki Nissens są produktami First Fit, co oznacza, że są dostarczane w opakowaniu w komplecie z uszczelkami oraz olejem do pierwszego uruchomienia turbo.
Więcej informacji na stronach: www.nissens.com lub www.nissens.com.pl oraz www.showroom.nissens.com.