NGK Spark Plug Europe wprowadziła na rynek wtórny platynową świecę zapłonową PFR7S8EG do silników VW. Dotąd występowała ona wyłącznie jako wyposażenie oryginalne. Dzięki zastosowaniu metalu szlachetnego, odstęp pomiędzy elektrodą środkową a elektrodą masy pozostaje niezmieniony przez cały okres użytkowania świecy. Świeca ta jest montowana w turbodoładowanych silnikach VW z bezpośrednim wtryskiem i wolnossących.
Lista 83 zastosowań znajduje się u dystrybutorów lub na stronie internetowej: www.ngk.de/pro.
Świece zapłonowe oraz sondy lambda firmy NGK Spark Plugs zostały wybrane do nowego silnika z systemem MULTIAIR Alfy Romeo MiTo 1,4 l. Do wersji silnika z turbodoładowaniem na oryginalnym wyposażeniu montowane są świece irydowe IKR9F8, natomiast wersje wolnossące mają instalowaną świecę DCPR7E-N-10. Do współpracy z tym silnikiem przeznaczono szerokopasmową sondę ZFAS-U2 NGK/NTK oraz sondę binarną OZAS-S2.
Świece zapłonowe oraz sondy lambda firmy NGK Spark Plugs zostały wybrane do nowego silnika z systemem MULTIAIR Alfy Romeo MiTo 1,4 l. Do wersji silnika z turbodoładowaniem na oryginalnym wyposażeniu montowane są świece irydowe IKR9F8, natomiast wersje wolnossące mają instalowaną świecę DCPR7E-N-10. Do współpracy z tym silnikiem przeznaczono szerokopasmową sondę ZFAS-U2 NGK/NTK oraz sondę binarną OZAS-S2.